بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های هویت ملی (در کتاب‌های درسی دورة آموزش ابتدایی)
بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های هویت ملی (در کتاب‌های درسی دورة آموزش ابتدایی)

ابراهیم صالحی عمران؛ طناز شکیباییان

دوره 8، شماره 29 ، فروردین 1386، ، صفحه 63-84

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف توصیف میزان توجه به مؤلفه‌ها و مفاهیم مرتبط با هویت ملی در کتاب‌های درسی دوره آموزش ابتدایی ایران انجام شده است. بدین منظور با بهره گیری از روش تحلیل محتوی، 27 جلد کتاب درسی دوره آموزش ...  بیشتر